Ny webside

Informationer til dig med kærlighed til Frieseren. Tilmeld dig vores nyhedsbrev.

Hvorfor ny web igen?

Bestyrelsen besluttede på et af de første møder i 2020, at se på hvordan vi kunne forbedre DFF´s image og informationsniveauet fra forbundet til medlemmerne på.

Der var blevet truffet valgt tidligere om at anvende Klubmodul - som er et miljø der er udviklet til forskellige foreninger. Det fungerer rimeligt godt i forhold til, at holde styr på medlemmer, betalinger og tilmeldinger til kåringer etc. Det er dog et noget stift system i forhold til at lave et lækkert design på en informativ webside - som vi syntes vi havde brug for i foreningen. Vi har valgt at bruge begge miljøer - så der ligger både noget klubmodul og en ny side på danskfrieserforbund.dk og der linkes til og fra de 2 miljøer - der hvor de nu fungerer bedst. Så alm informations sider er slettet fra klubmodul og lagt på websiden her.

Jeg har tidligere bedt om at I medlemmer ville sende billeder til os - så vi får noget godt at arbejde med visuelt. Der er flere som har sendt ind og det siger vi mange tak for - men syntes du måske der er nogle heste der er overrepræsenterede - så er det simpelthen fordi der er mangel på højtopløselige professionelle billeder - ikke at det alt sammen skal være det - men på info sider og sådan - da skal de se professionelt ud.

Så SEND FLERE BILLEDER - og tag en masse billeder af Jeres heste derude - vi ser frem til at få endnu mere materiale at sætte på websiden. Og nyheder fra jer der har Frieser  - som I vil dele med andre. Send billeder via mail til billeder@frieserforbund.dk

Hvor kan du sende materiale?

Du sender billeder til billede mail

Du sender gode ting og historier til nyheder

Spørgsmål du ønsker svar på mht. web til sekretaer

Få nyhedsbrev

Køb & salg

• DFF henviser blot til friserformidling.

DFF har ingen ansvar for Køb/Salg af friesere

NB - DFF har ikke noget ansvar i forbindelse med køb og salg af friesere og administrerer ikke frieserformidling.dk

© 2020 All rights reserved by DFF . Powered by webso.me.