Tilmelding til Kåring Vest 2018

Der er nu mulighed for tilmelding til Kåring Vest 2018 d. 18. august 2018

Sted: Revsø Rideklub, Revsø Mark Vej 2, DK - 6560 Sommersted

Sidste frist for tilmelding er søndag 22. juli 2018 - Efteranmeldelser kan i enkelte tilfælde lade sig gøre. Koster dobbelt pris.

Priser Kåring Vest: Kåring 400,- / boks 600,- / IBOP 400,- / Dressur Championat 400,- / Camping m. strøm 150,-   ...... kfps' gebyrer kan findes på kfps' hjemmeside. Klik her

OBS !!! Du SKAL være medlem af både DFF og KFPS for at stille din hest til kåring i DK

KFPS vil efter kåringen opkræve et kåringsgebyr, som vil blive tilsendt pr post - eller medlemmer kan selv logge sig på KFPS' s side og finde faktura'en under "Mit KFPS". Dette gebyr er for selve bedømmelsen samt de administrative omkostninger, der er for KFPS i forbindelse med ændret registrering af hesten i stambogen og fremstilling af ny stamtavle etc. Dette gælder også for IBOP. Dog vil der ikke blive opkrævet kåringsgebyr for føl, da det er gratis at få bedømt føl fra i år. Du kan finde alle kfps' priser på kfps' hjemmeside

Der gøres opmærksom på at al indsendt data om hest og medlem vil blive videresendt til KFPS og vil blive offentliggjort i vores katalog på kåringsdagen. Ligeledes vil denne data blive lagt ud her på hjemmesiden og evt på vores facebookside.

Ved spørgsmål henvises til Malene Færch / tlf 2258 7752

HUSK AT SKRIVE NAVN VED INDBETALINGER

Kåring Vest (400 dkk)
IBOP ridende (400 dkk)