Bliv medlem

Som medlem kan du deltage til kåringer, sportsarrangementer, clinics, dyrskuer og mange andre aktiviteter under DFF. For at blive medlem med stemmeret skal man være ejer af minimum 1 kfps-registreret frieserhest. Men man vil altid være velkommen som støttemedlem. Har du yderligere spørgsmål send da en mail til kasseren@frieserforbund.dk

Dog kan du som Sportsmedlem IKKE stille din hest til kåring, og du kan heller IKKE få udrettet administrative opgaver hos KFPS (omregistrering af hest etc). Dette kræver et alm medlemskab på 700 kr eller et husstandsmedlemskab.

Årligt kontingent:

KFPS + DFF Almindeligt kontingent 700 kr. 1 stemme ved Generalforsamling

KFPS + DFF Husstandskontingent 875 kr. 2 stemmer ved Generalforsamling

DFF Sportskontingent 300 kr. 1 stemme ved Generalforsamling

DFF Støttekontingent 100 kr. Ingen stemmeret

+ Oprettelsesgebyr 250 kr, som vil blive lagt oveni kontingentbeløb ved nye medlemmer. Dog ikke for sports- og støttemedlemmer.

Når du har udfyldt nedenstående, vil du få tilsendt en faktura pr mail. Når denne er betalt er du medlem af DFF (+ KFPS). Husk og oplys fakturanummer ved din indbetaling.

Der gøres opmærksom på at al indsendt data vil blive videresendt til KFPS og vil blive offentliggjort i vores kataloger, hvis man tilmelder sig kåring. Ligeledes vil denne data evt blive lagt ud her på hjemmesiden og evt på vores facebookside.

Almindelig
Husstand