Bliv medlem af DFF & KFPS

Ny fremgangsmåde for indmeldelse / indbetaling pr 1/1 2019:

Så er vi startet på et helt nyt år, hvilket hos os i DFF også vil sige at vi bla stille og roligt er ved at opstarte en ny hjemmeside. Dette indebringer bla at vi har fået en ny og lettere måde at indbetale medlemskab og tilmelde sig vores arrangementer.
Alle medlemmer - nye som gamle - skal logge ind på den nye hjemmeside, som I finder i linket nedenfor. Her kan I efterfølgende bla indbetale jeres medlemskab.
OBS alle skal have indbetalt medlemskab inden d. 01.03.2019. Efter denne dato vil der blive opkrævet 250,- kr extra i indmeldelsesgebyr. Dette gælder både nye og gamle medlemmer.
I må meget gerne skrive jeres KFPS medlemsnummer (R-xxxxxxx) i feltet "Bemærkninger", når I indmelder jer / betaler medlemskab. Dette vil lette vores arbejde. Tak.

Info osv fra vores "gamle" hjemmeside vil løbende blive overført til den "nye" hjemmeside.
Håber alle vil have tålmodighed med os, også hvis der skulle ske fejl i processen.
Link:

Som medlem kan du deltage til kåringer, sportsarrangementer, clinics, dyrskuer og mange andre aktiviteter under DFF. For at blive medlem med stemmeret skal man være ejer af minimum 1 kfps-registreret frieserhest. Men man vil altid være velkommen som støttemedlem. Har du yderligere spørgsmål send da en mail til kasseren@frieserforbund.dk

Dog kan du som Sportsmedlem IKKE stille din hest til kåring, og du kan heller IKKE få udrettet administrative opgaver hos KFPS (omregistrering af hest etc). Dette kræver et alm medlemskab på 700 kr eller et husstandsmedlemskab.

Årligt kontingent:

KFPS + DFF Almindeligt kontingent 700 kr. 1 stemme ved Generalforsamling

KFPS + DFF Husstandskontingent 875 kr. 2 stemmer ved Generalforsamling

DFF Sportskontingent 300 kr. 1 stemme ved Generalforsamling

DFF Støttekontingent 100 kr. Ingen stemmeret

+ Oprettelsesgebyr 250 kr, som vil blive lagt oveni kontingentbeløb ved nye medlemmer. Dog ikke for sports- og støttemedlemmer.

Der gøres opmærksom på at al indsendt data vil blive videresendt til KFPS og vil blive offentliggjort i vores kataloger, hvis man tilmelder sig kåring. Ligeledes vil denne data evt blive lagt ud her på hjemmesiden og evt på vores facebookside.